עיצוב והקמת גינות בהתאמה אישית

משתלת גן ירק הוקמה בשנת 1994 על ידי האחים אבי ואלברט - וכיום אנו גאים להפעיל את המשתלה הגדולה באזור המרכז, המשתרעת על פני שטח של מעל 24 דונם. נשמח לעמוד לרשותך, אנו מרכזים עבורך את כל פתרונות עיצוב והקמת הגינות תחת קורת גג אחת בעוד ההתמחות שלנו בעיצוב גינות בכל רחבי הארץ תעניק לך תוצאה מושלמת ושקט נפשי.

היתרונות שלנו

המומחים מבית משתלת גן ירק מבצעים פרויקטים לעיצוב והקמת גינות ומעניקים שירותיים מקצועיים לגינות פרטיות, גינות ציבוריות, גינות גן ועוד.
האווירה המיוחדת תעטוף אותך מיד בכניסה למשתלה, אך כבר עכשיו אנו מציעים לך כמה יתרונות מיוחדים.

חיסכון בהוצאות - ומחירים ללא תיווך
אנו מאפשרים לך להשיג את הצמחים ללא עמלות תיווך. מגוון המוצרים מחכה לך באתר שלנו לקנייה ישירה ממשתלה סיטונאית ובמחירים ללא תחרות, עם אפשרות לפריסה נוחה של 10 תשלומים. בנוסף לכך, דרכנו אפשר לחסוך עד 40% על עצי פרי, דשא סינטטי, מערכות השקיה, עצים בוגרים וכל שאר האביזרים שדרושים לגינה.
עיצוב מקצועי בהתאמה אישית
החזון שלך משמש עבורנו כמצפן לעיצוב והקמת גינות. אנו מציבים את הצרכים שלך בראש סדר העדיפויות ונעשה הכל על מנת שהתוצאה תתאים לך באופן אישי. לטובת כך, נקצה עבורך מנהל פרויקטים אישי - משלב התכנון ועד סוף תהליך ההקמה.
מבחר רחב במיוחד
במשתלת גן ירק מעמידים לרשותך מבחר עצום של צמחים כדי לעזור לך לבחור באפשרויות שישתלבו באופן הטוב ביותר בגינה. אנו זמינים עבורך לכל אורך ההקמה וביכולתך אף לעשות זאת בעצמך: לבחור את הצמחים בעזרת ייעוץ מקצועי מצדנו ולשתול לבד בשביל החוויה המלאה.
פגישת ייעוץ בחינם
עבודה ישירה מול צוות מומחים באדריכלות נוף תחסוך לך זמן יקר. כמו כן, אנו יכולים לשלוח אליך נציג של המשתלה לפגישת ייעוץ בחינם ולתת לך את כל הפרטים שיעזרו לך להקים את הגינה ש עליה תמיד חלמת.

נציגינו ממתינים לפנייתך כעת

רוצה לשאוב השראה? הנה כמה פרויקטים שביצענו:

הקמת גינה עד 10 תשלומים

טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט

יתרון ראשון
טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט
יתרון ראשון
טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט
יתרון ראשון
טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט
יתרון ראשון
טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט טקסט

לאור 30 שנות ניסיון - כך נראית הדרך שלך לגינה מעוצבת

פגישת היכרות
בשלב הראשון כל שעליך לעשות הוא לתאם פגישת היכרות במקום לבחירתך - בחינם וללא התחייבות. כדאי לערוך את המפגש בביתך כדי לראות את הגינה, ובכל מקרה נוכל לייעץ לך בנוגע לפתרונות גינון המתאימים לצרכים שלך. במהלך פגישת ההיכרות נשמע על הציפיות שלך, נבין את האופי ואת הסגנון של הגינה המבוקשת ונעלה יחד אתך רעיונות לעיצוב והקמה. הפגישה כוללת התייחסות לתקציב והתאמת גדלי העצים והפרחים באופן ספציפי לגינה או למרפסת שלך.
בניית תכנית ועיצוב הגינה
בשלב השני נבנה עבורך תכנית מסודרת לעיצוב הגינה. בשלב הזה אנו ממליצים לתאם מפגש אלנו במשתלה, כדי להציג בפניך את הצמחים שנבחרו ולהשאיר בפניך אפשרות לבצע שינויים לפני אישור סופי של התכנית.
הקמת הגינה בפועל
בשלב השלישי והאחרון נקים עבורך את הגינה תוך בהתאם לתכנית שאושרה, תוך התחייבות לעמידה בלוח זמנים מוגדר. באופן זה, שירותי הקמת ועיצוב גינות הם המשתלמים ביותר דרכנו ולך רק נותר לקצור את המחמאות.